PLANER MED JAMIE

Februari ut så ska jag lära känna honom, veta att jag är säker när jag sitter upp på honom. Ett plus på kanten är att jag redan kan hantera honom från marken och det känns super. Han är heeelt coollugn i stallet och det är ju bra.

I mars blir det väl att hoppa lite om vädret tillåter och att jobba honom i form mycket dressyr och så. Självklart skogen också. Sen till sommaren kanske jag ska åka ut till någon clear round. Men jag vill mest ha honom för att ha kul och att jag skulle umgås och börja rida igen. Men detta är en stört skön häst men man måste bara hitta knapparna och så. Vi tar helt enkelt dagarna som de kommer.
'första träningen blir i öreryd den 24 februari'


vi gör detta i vår egna takt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackbacks