Tyvärr

Det blir inte så intressant bloggning idag, har varit ganska slapp dag faktiskt. Blev inga kort i stallet tyvärr, pappa förbjöd mig att röra kameran eftersom han ska ha med den i helgen. Elakt! :(

Var i stallet innan som sagt, och fixade allt + släppte in hästarna. Stod och pratade med Wictoria och mamma en bra stund dessutom, om lite allt möjligt. Fick även lite täcken av Wictoria, hon hade köpt nya eftersom de gamla inte passade längre, så jag fick dem.

Sovmorgon imon som vanligt, ska sova ÄNDA till kvart över nio. Wonderful! Ser fram emot en rolig helg dessutom, Frida kommer imorgon och på lördag kommer Felicia. Wictoria och hennes syster kommer också då och ska äta lite! Trevligt..!

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Funderar på att fixa inlämningsuppgifterna till Biologin, men vet inte om jag ska eller inte...


tycker fortfarande att den här bilden är jättesöt!

/ emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackbacks