Tröttelitrött

Sitter och äter nu efter en ansträngande eftermiddag. Först var jag i stallet och red Fleur. Provade hackamoret idag också, och det funkade faktiskt ganska bra på Fleur. Red den långa rundan runt sjön, i början gick det skit och så ramlade jag av när Fleur tvärvände i traven, men sen flöt allt på lite bättre! Det blev ganska mycket trav idag. Busade även till det lite och tog några galoppsprång i slutet, men bara 4-5 st. Sen när vi kom ut på grusvägen så gjorde jag lite halt-skritt-trav-halt-trav-skritt osv. Övergångar som normala människor säger haha.. Var väl ute i ungefär 50 min.

Sen släppte jag ut Fleur i hagen och gav hästarna sitt middagshö. Efter det så mockade jag och fixade maten osv. När jag kom hem så följde jag med mamma och farmor ut en runda med farmors hund Bosse. Vi gick väl ungefär 3-4 kilometer eller något. Har ganska ont i fötterna nu kan man säga, gick dessutom i mina stallkängor.


puss på lilla sötponnyn!

/ emma



Kommentarer
erica - http://Ericamodiin.devote.se

Hur var hon att rida med hackamore :D?

Hur ser vägarna ut i skogen nu, har solen tagit ngt på snön å isen eller ;)?

2011-03-06 - 19:51:07
erica - http://Ericamodiin.devote.se

Hur var hon att rida med hackamore :D?

Hur ser vägarna ut i skogen nu, har solen tagit ngt på snön å isen eller ;)?

2011-03-06 - 19:51:39
erica - http://ericamodiin.devote.se

Sv tbx: okej var roligt!

Bra då kan man nog ge sej ut på onsdag då :)!

2011-03-06 - 19:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackbacks