Tack!

Tack för alla kommentarer om filmen, det är alltid kul att höra vad andra tycker. Blev dock lite tjafs om mina händer, och ja, jag vet att mina händer inte alltid är helt stilla. Men det skiter jag faktiskt i, iaf nu i början. Det är bättre att vara lite mer rörlig istället för att vara stilla och ev. stum enligt mig. Med det menar jag inte att ni har stumma händer, bara att det är så i mitt fall. Sen är Fleur lite tjafsig i munnen eftersom hon inte har ett ärligt stöd på bettet än, så då hjälper jag henne lite. EN sak ska ni dock ha klart för er, jag sågar ABSOLUT INTE. Jag lirkar bara lite med innertygeln för att få ett bättre stöd på ytter, då hon gärna vill ställa sig lite utåt, särskilt i ena varvet. Det är mycket lättare att rida med en stilla och mjuk hand när hästen tar stöd på bettet, det tror jag alla kan hålla med om.

Det var bara det jag ville säga, så släpp ämnet händer nu tack! ;)

/ emma



Kommentarer
hanna -

håller helt klart med!

2011-03-11 - 21:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackbacks