Sunny Sunday

Kärlek till vädret! Vet dock inte hur varmt det är, men skit samma! :D

Nu sitter jag och äter frukost, sov lääänge, ända till halv tolv. Har ju faktiskt gått upp tidigt hela veckan, inklusive fredag och lördag då jag kunde haft sovmorgon, men gick upp vid åtta. När mamma och pappa kommer hem från Jkpg så ska jag till stallet. Blir en runda i skogen för min pälsboll. Vi får hoppas att hon sköter sig och att underlaget tillåter lite trav också. Måste ju komma igång nu! Sen ska jag försöka övertala pappa till att han ska köra oss till ridhuset antingen imorgon eller på torsdag.

Kan även glädja er med att updaten SKA bli bättre nu!


ska även inviga mitt GBGHS-schabrak idag hade jag tänkt!

/ emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackbacks