Läget

Hej på er alla läsare!
Vill först ge beröm till min alldeles egna Emma, som bloggar som om hon inte gör något annat. Sjukt gött att man är två som har en blogg!
Tänkte börja mitt bloggade igen, lite smått iallfall. Måste hitta en bra ponny som jag kan ha först bara. Nu undrar ni säkert ba : Nej har hon lämnat tbx Jamie?
Svaret : Ja.
Gillade dock denna ponnyn jätte mycket. MEN undantaget var ridningen. Gick inte alls bra, han stack för mig och jag kände mig osäker. Är inte på den nivån som han behöver tyvärr :( Men gillade han annars så himla mycket. Lipade hela denna veckan för jag gillade honom så mycket med det skulle inte funka i längden. Detta är en ponny som jag kommer komma ihåg helt klart!
Idag en timme innan han åkte :
i transporten 5 minuter innan han åkte :
<3
Denna ponnyn har lärt mig så mycket på bara en månad och jag kommer komma ihåg honom tills jag dör. Tack för tiden Jamie.
Nu letar jag ny häst. Ska ev. köpa, c eller d. Mer får ni veta i ett annat inlägg!
/clara




Kommentarer
erica - http://ericamodiin.devote.se

fin han e :)

Så sjukt lik min i ansiktet ibland bara tycker jag ! :o

Hoppas vi på att du hittar ngn bra ponny snart då :D!

2011-03-13 - 15:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackbacks