It's a sunny day

And I like it! Äntligen lite mer ridvänligt väder, så idag blir det en tur ut i skogarna. Ser ut att vara snöfritt på grenarna, tur det, för jag lyckas alltid få ALL snö ett träd kan ha på sig när jag rider ut.

Om nästan en timme drar jag till skolan, två lektioner + en håltimma mellan. Slutar två, så då blir det hem och till stallet. Får se vilken runda det blir, kanske tar en sväng på grusvägen nu när det kommit lite mer snö, om den inte smält bort iofs. Den som lever får se...

Sitter och lyssnar på Håkan Hellström nu iaf, he's awesome! Längtar såååå mycket till konserten den 4 juni, lite OT då men. Men hans texter är såå grymma! "Man måste dö några gånger, innan man kan leva".

ÅÅH KLUBBLAND! Nä, nu avslutar jag det här.

/ emma



Kommentarer
erica - http://ericamodiin.devote.se

Och efter ett tag kom all snö.. :(

2011-03-11 - 14:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackbacks