Idag

Nu är det tisdag va? Har ingen koll överhuvudtaget. Idag händer inte så mycket, ska ta en lugn dag och försöka få allt gjort, har lite allt möjligt pågång. Först blir det skolan, lång dag som vanligt och avslutar med en gympalektion som idag består av konditions- och styrke-stationer. Sånt är roligt tycker jag, man får rätt go träningsvärk dagen efter också.

Ska försöka övertala mamma att vi ska till Granngården efter skolan, jag behöver mer spån och lite annat. Sen blir det stallet antar jag. Ska inte rida idag, men jag ska fixa allt jättenoga. Mocka, packa hö, blanda mat, städa, sopa osv. Idag ska jag dessutom försöka ta lite kort.

När jag kommer hem så ska jag plugga lite, men också träna en stund om jag inte är helt slut efter gympan. Vilket jag nog kommer vara pga. min dåliga kondis och brist på muskler haha!

Nu ska jag skriva en grej till engelskan och äta upp min frukost, cyaa!

/ emma



Kommentarer
emelie - http://justonncee.blogg.se/

SV; ja, visst är hon ;>

2011-03-15 - 08:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackbacks