Här var det dött

Vilken tur att jag skriver nu då. Sitter och väntar på att Felicia är hemma och hämtar ridkläder, passar på att blogga lite nu. Skönt med studiedag alltså, sova länge och slappa framför MTV. Dock ska det hända lite mer idag.

Nellie blev tyvärr sjuk, så Felicia tar Ville i ridhuset idag. Vet inte riktigt när vi åker, men det blir väl snart antagligen. Det ska bli spännande att se hur mycket Fleur orkar, jag har ju inte ridit henne så mycket/länge än. Men det blir bara ett superlätt dressyrpass med lite basic check av allt. Ser faktiskt fram mot dressyrträningarna om några veckor. Ska nog försöka få mamma att filma lite när vi rider också.

Efter stallet vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Det ska dock hinnas med att spola ur transporten, eftersom pappa och bror ska ha den till crossarna i helgen. Sen får jag nog plugga lite också, har inlämningsuppgifter i SOn och tyskaprov imorgon. Blir antagligen House också, helt beroende! Är på säsong 4 nu, och har dessutom hela säsong 5 på dvd hemma.

Nä nu ska jag göra något annat.


ååh härlig bild! har letat jättelänge efter den faktiskt!

/ emma



Kommentarer
emelie - http://justonncee.blogg.se/

ofta du gillar house med :O? åh, älskrt!

2011-03-09 - 16:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackbacks