Buhuuu

Shiiiiiit vad trött jag är, känns som att hela kroppen bara lagt av! Anledningen är en svettig gympalektion på 60 minuter, sen en lika lång promenad i skogen I DJUPSNÖ med Fleur. Skulle ju egentligen ridit, men bestämde mig i sista sekund för att promenera istället. Tur var väl det, för Fleur hade dött om hon hade behövt bära mig i den snön. Det var säkert 20-30 centimeter djupt på vissa ställen, och jag och Felicia gick i korta gummistövlar. Ni kan ju gissa hur blöta vi var när vi kom tillbaka till stallet.. Julia var med på Ville idag också, men hon hade ju lyxen att rida! ;)

Efter stallet så stack jag och Felicia hem till mig och drack varm oboy och spelade monopol. Jag ägde henne! ;)


gammal bild, blev tyvärr inga nya idag heller :(

/ emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackbacks