Aw

Tycker lite synd om Clara, nu får ni peppa henne lite! Vi får hoppas att hon hittar en ny, underbar ponny som kan lära henne massor! Jag vet hur det känns att inte klara av sin häst, man slits liksom åt båda håll...

Stallet idag var jättemysigt. Fixade först mockningen + maten och allt, sen tog jag in Fleur. Borstade henne lite och så, sen kom Wictoria och Julia ut. Vi bestämde att Julia skulle följa med ut i skogen på Ville, så det blev bara skritt idag. Men det är kul med sällskap ändå, och det var kul att äntligen komma ut igen efter snökaoset som varat i flera dagar. Får se om vi rider ut tillsammans imorgon igen.

När vi hade släppt ut hästarna i hagen så gav vi dom sitt middagshö också. Gissa vad Fleur gjorde? Jo, hon ställde sig och pissade mitt i höet, sen gick hon till nästa hög och åt från den istället. Sen kom stackars Modena och skulle äta från Fleurs piss-hög.. Min häst har verkligen IQ noll.

Blev tyvärr inga bilder idag, jag såg hemsk ut - helt ofixad och ingen matchning för 5 öre.. ;)

/ emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackbacks