Ajajajaj

Kom hem från stallet för lite mer än en halvtimme sen, har varit där sen 16 ungefär. Men tiden bara flyger iväg när man är där! Nellie följde med hem från skolan, så vi bytte bara om och sen åkte vi till stallet direkt.

Först när vi kom dit så tog vi in hästarna så dom kunde äta middagen inne, eftersom veterinären skulle komma. Medans vi väntade så packade vi hö och blandade kraftfodret, samt bytte vatten och borstade lite på hästarna. Efter Ville, Modena och Tiamo fått sina vaccinationssprutor så gick jag och Nellie ut och gick med Fleur och Ville. Vi var borta i en timme, så jag har gaaaanska ont i fötterna nu. Fodrade vinterboots från Hööks är inte direkt det skönaste att gå i kan jag berätta.

Imorgon blir det stallet vid 08.30-10.30, sen börjar skolan 11.10 och slutar 14.00. Haha, planerat in i minsta detalj! ;) Blir en liten promenad med hästarna imorgon också, men då blir det nog en halvtimme runt sjön eller något. Måste ju motionera hästarna på morgonen, eftersom jag ska till Ullared direkt efter skolan.


Såhär söt var Fleur under vår promenad, rosa rosett i pannluggen och lädergrimma med ludd.

/ emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackbacks