Tröttast i stan

Är jag haha. Fick rida Vivan i Stackebo, stooor pålle på nästan 170. Vi hade dressyr/markarbete, gick väl hyfsat. Har som sagt inte ridit på länge, och definitivt inte på så stora hästar.. Vi skulle göra en övning där det gällde att reglera galoppen mellan tre pyttehinder. Gick faktiskt bra, sen gjorde vi en liknande fast med två hinder på böjt spår. Det gick inte lika bra, men vi kom levande ur iaf! Är nöjd ändå! :)

Sen bar det av hem till min lilla stjärna. Skrittade ut henne en runa med Erica och Philippa. Det gick bra, förutom att våra hästar är töntar (A) och Fleur var lite weird och typ taktade/småtravade uppför en hel backe. Sen när vi vände så började Philippa likadant och fortsatte hela vägen hem. Fast då var Fleur skitlugn. Skum är hon min lilla stjärna!

Blev inga bilder på Johanna och Exotica btw. Mamma kom precis när hon började rida typ.


Fina Vivan! Jag kan ju säga att jag inte är vidare kaxig uppe på hennes rygg...

/ emma



Kommentarer
erica - http://Ericamodiin.devote.se

svar:

Haha men din e lätt snyggast!

haha ja knasbollar vi har till hästar du!

Philippa är ju så envis med:o

2011-02-17 - 18:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackbacks