Puh!

Busy day! Kom hem för inte alls länge sen. Har tillbringat dagen i skolan, hade vääärldens segaste håltimma, i typ 2 timmar eller ngt. Sen massa sega lektioner... Efter skolan drog jag och Johanna till stallet, skulle egentligen ridit Fleur, men sket i det pga. snöstormen. Vi tog in hästarna istället och lät dom stå inne och mysa. Sen stack vi hem till mig en stund och åt lite, sen vidare till Stackebo. Där slappade vi lite hos Johanna, innan dressyrlektionen som började ungefär vid åtta. Jag fotade och filmade lite, ska försöka lägga upp några bilder imorgon! Nu ska jag plugga till fysikprovet vi har imorgon, sen ska jag kolla på House och sooooooova!

Lovar att det blir bättre update imorgon!

/ emma



Kommentarer
Elin & Matilda - http://teampf.blogg.se/

Hej jag behöver DIN hjälp!!

Vi vill ha en gästbloggare på våran blogg. Och du hade väldigt fin blogg så du har nog en väldigt stor chans att vinna!

Vi har mellan 300-400 besökare varje dag så garanterar ju att du kommer att få mera besökare!

MERA INFO: http://teampf.blogg.se/2011/february/gastblogga-pa-teampf.html#comment

Kram Mtilda & Elin :)

2011-02-11 - 08:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackbacks