Ne nu ska jag...

... ta tag i mitt liv och göra lite vettigare saker. Skiter i gbg imon och åker och gymmar istället. HAHA NAE VERKLIGEN INTE !!!! Kommer ju bli sjukt rolig helg blandat med hästar, bloggen, hästmänniskor, hästar och mässan. Asså grymt kommer det bli. Såg att emma skrivit att det finns trådlöst så då kanske jag också packar med mig min dator och system. Ska bland annat träffa NellieB tro ni vet vem hon e ;) Sen så drar man väl till bloggmontern också !
Så nu ska jag :
- packa
- ladda systemen
- ut till stallet
- se hur mycket pengar jag har
- osv osv.
Man blir så himla sugen nu när man ser andra tjejer som köpt massa fint.. Iaf, se man några av er där eller ? :)
/ clara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackbacks