Morgonpigg igen

Fortfarande lite lätt sjuk, men vaknade vid kvart över nio för att jag glömt stänga av alarmet. Vi har ju sovmorgon till 11.10 på fredagar egentligen, därav den sena tiden. Menmen, idag får jag vara hemma och vila upp mig inför helgen. Är redan avundsjuk på alla bloggar jag läser där dom redan har shoppat massa.. Men det kommer jag ju också göra! :D

Idag ska jag..
- Åka och ta ut mina pengar från kortet
- Packa inför helgen
- Bestämma vad jag ska ha på mig
- Kolla med pappa om jag får ha med datorn och systemisen (a)
- Fixa stallet, packa hö & blanda kraften så det räcker hela helgen
- Skriva massa tidsinställda
- VILA UPP MIG OCH KOLLA PÅ HOUSE (A)

Jo, ang. datorn så såg jag att det fanns trådlöst internet på hotellet, så om jag tar med datorn kan ni ju få se mina inköp! Men pappa måste ju godkänna det också, han som är så försiktig med allt..

/ emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackbacks