Mina "stallsysslor"

Följer i Claras spår och gör en liten lista jag med. Som tur är så har jag VÄRLDENS bästa stallägare (Wictoria) där Fleur står, som fixar allt om man inte kan någon dag.

Detta är vad jag gör varje dag:
- Mockar Fleurs box
- Fixar vatten + spånar
- Packar hö till morgon+kväll
- Blandar mat till morgon+kväll

Detta behöver jag inte göra:
- Släppa in/ut hästarna
- Ha "stalljour"
- Fodra morgon+kväll

Så det är slappt, är inte tvungen att göra något mer än mitt egna, vilket gör det roligare att hjälpa till vid såna här tillfällen som nu när Wictoria är sjuk. Sen trivs Fleur superbra med de andra två hästarna som står i stallet!


gammal bild på "mitt" mysiga stall. ska dock renorveras till sommaren, det ska bli så fint så! :D

/ emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackbacks