Läder

Har suttit och putsat endel av mitt läder nu ikväll. Tog lite kort också, och tänkte visa vad jag har! :)




Hackamore - 3-delat med fasta ringar - Novabett - 2-delat (11,5) - 2-delat (12,5)
Har även ett 3-delat med vanliga ringar, som Ville har för tillfället.


Dyon Working Collection - Hööks Carlow elr något - Hööks m bling - Ville har ett aachenträns hos sig


Gummityglar - Gummiväv (smala) - Gummiväv (väääldigt slitna)


Lädergjord 100 cm - Magplatta 115 cm - Har en till lädergjord (110-115 cm) som Ville har.


Förbygel m bling (matchar tränset) - Martingal med snabbknäppe - Har en till förbygel hos Ville


Pulllarnosgrimma - Fejk svarowski - Remontnosgrimma

+ en sadel (Villes menar jag då, Fleurs lånar vi bara), två par stigläder och två par stigbyglar.

/ emma


Kommentarer
hanna -

haha oj va duktig du är:) haha jag hade det som en vana innan att smörja efter varje andvänning men nä jag är för laaaaat :( haha men det är tur någon sköter det iallafall;P

2011-02-24 - 21:49:27
erica - http://ericamodiin.devote.se

duktiigt emma!

Använder du hackamoret ngt :)?

2011-02-25 - 09:24:10
Friida :D -

OMG! VAD HAR DU INTE? O.o <3

2011-02-25 - 15:33:31
erica - http://ericamodiin,devote.se

svar : okej, men är det meningen att du ska använda det sen d:)?

2011-02-26 - 08:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackbacks