Hungrig

Kom precis hem från stallet nu, och är sjukt hungrig. Men som vanligt sätter jag mig vid datorn först och tar mina egna behov i andra hand haha! Nej, jag bara skoja, men jag tänkte uppdatera lite iaf.

Var som sagt i stallet och red Fleur. Var ute en långrunda (för att vara henne) på 50 minuter med både skritt och litelite trav. Det gick superbra, förutom att hon blev rädd för någa kossor. Fick hoppa av och leda henne förbi, för hon blev helt förstenad. Knashäst. Dessutom var hon nästan svettig när vi kom tillbaka, kan inte vara lätt att ha päls som en björn i denna "värmen". Det var ju faktiskt inte så kallt som farmor påstod, nästan skönt i solen!

Min häst är duktig iaf, hon kunde stå lös i gången när jag tog av utrustningen och gjorde iordning henne. Tillochmed när jag gick in i sadelkammaren stod hon stilla. Fantastiskt! När jag hade släppt ut henne så fixade jag stallet lite snabbt.

Men nu ska jag äta, vi höres!



/ emma



Kommentarer
kajsa - http://kkajsajohansson.blogg.se/

Söt bild! :)

2011-02-20 - 18:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackbacks