Gilla läget!

Åh vad härligt att vakna på morgonen och sätta på lite dunk musik och ha hela dagen framför sig. Dagen består av hästar,hästar,hästar och....hästar.... ! Ska till stallet vid kvart över fyra ungefär och då ska jag och Madde släppa Jamie i hagen så han får springa av sig. Efter det så ska jag rida Minnie (om inte det redan blivit mörkt!). Ska bli kul och rida lite på en b-ponny igen.
Nu på förmiddagen blir det mest slapp. Så kanske blir lite bra update i dont know. :)
På lördag ska jag till Stall AC och rida i deras ridhus, tar med Jamie.
Alice och Minnie :D
// clara



Kommentarer
Evelina - http://evelinablomqvist.blogg.se/

Sv:Kan verkligen inte bestämma mig för om jag ska ha tretorn falsterbo + guldiga Jin eller behålla mina bruna tretorn och köpa sverige prestige xD

2011-02-17 - 14:39:22
Evelina - http://evelinablomqvist.blogg.se/

Sv: ah fast får ju inte tävla Clide mer :/ Men har en svart at the moment :D

2011-02-17 - 16:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackbacks