Filmkväll typ

Nu har jag och Emma precis kollat på Draktämjaren. Den var faktiskt skitbra, och draken var supersöt ju.. Tror vi ska kolla på ett antal fler filmer ikväll innan det är dags att sova.

Vi var i stallet innan också, en timme tog det haha. Pratade lite med Wictoria och så mockade jag fyra boxar, fyllde på vatten i tre hinkar och tömde skottkärran tre gånger ute i blåsten.  Blev nästan utestängd för jag fick inte upp dörren. Dumma väder. Blev som sagt ingen ridning idag, men imon ska jag försöka ge mig ut en sväng.

Har dessutom tillbringat kvällen med att sätta upp bilder på min vägg. Det blir verkligen sjukt fint, och så personligt med egna bilder liksom. Funderar på om jag ska skriva någonting på väggen också..


Emma blev kompis med Wictorias hund, han satt i hennes knä haha!

/ emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackbacks