Emma & Fleur!

Här kommer då en liten presentation av mig och min häst!

Jag är 14 år, fyller 15 i maj, och har ridit sen jag var 7 år. Jag bor med min mamma, pappa och lillebror i en liten håla utanför Gnosjö. Vi har inga husdjur, förutom min underbara häst Fleur.

Fleur, som är ett New Forest sto på 14 år och 143 cm, har jag haft i snart två år, och vi har gått igenom mycket tillsammans. Hon tog mig från klubbhoppningar på 60 cm till lokala LC:er innan hon tyvärr blev skadad i juni 2010. Nu är hon dock frisk igen, och ska sättas igång!

Fleur är min första häst, men jag har haft en ponny till under tiden hon var skadad vid namn Wimbledon "Ville". Dock funkade det inte så bra med honom, så han ska förhoppningsvis säljas inom kort. Men ni kommer få följa min och Fleurs utveckling här på bloggen, hoppas ni trivs! :)


några nytagna bilder på mig och min stjärna :)

/ emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackbacks