Dagen

Har ridit Jamie idag , han var över pigg. Red först till ett fält där jag skulle trava och jobba osv. Men nejnej tänkte Jamie, här ska vi galoppera värsta stora galoppområdet här ju! Så jag jobbade honom i trav sen bär det av han galopperade och galopperade, men jag fick stopp på honom.
Sen efter ett litet tag så red vi till paddocken och bestämde mig för att HÄR ska JAG bestämma. Så jag travade 5 steg - skritt - volt - trav 5 steg - skritt - volt osv. Gjorde detta en lång stund i båda varven. Sen självklart lite halter. Jag är faktiskt nöjd, från att ha skenat iväg och slutar med att han lyssnar på mig iallafall.
Alice och Minnie :
Te Amo.
Åh vad man blir glad av Alice, skön prick det dära!
// clara



Kommentarer
Hanna Svensson -

Hehe det såg faktisk bra ut men han kommer nog bara vara så dem 3 första dagarna sen så tror jag om du ber han snällt att lungna ner sig lite så går han nog med på det:) Lycka till hoppas du inte blev rädd iallafall våga ta tag i honom och kanske bli lite sur för då brukar han förstå att han måste lungna ner sig:) Jag kan komma ut någon dag och hjälpa dig lite om du vill fast jag tycker du varka lösa det bra:) kram Hanna

Måste säga att ni passar väldigt bra ihop=)

2011-02-13 - 19:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackbacks